Paleyfest 2012 - Once Upon A Time Panel with Cast & Creators

5. března 2012 v 1:13 | Cenicienta |  videos › interviews
Včera, 4.3.2012, se konal PaleyFest, tentokrát pro Once Upon a Time. Skončil teprve před chvílí, fanoušci ještě uvidí prvních deset minut z patnáctého dílu a celý čtrnáctý díl. :)
Video má sice 54 minut, ale pro ty z vás, co mají Once Upon a Time vážně rádi a vážně vás to zajímá je to naprosto perfektní. Je tam i spousta skvělých momentů mezi herci, například Ginny říká Robertovi: "Omlouvám se ti, ale je prostě těžké se tě bát!", Josh a Jennifer vtipkují o tom, že by Emma mohla začít nosit kožené šaty, "jako její tatínek". A nejlepší moment samozřejmě je, když jedna z fanynek poděkuje Joshovi za to, že vyléčil její vnučku z Justina Biebera.

Edward Kitsis: V každé epizodě se najdou malé věci, které mají něco společného s pohádkami.
Moderátor: Mám pro vás pár čísel, myslím, že se vám budou líbit, je to něco jako ratingy. Více než 20 drama sérií tuhle sezónu debutovalo, Once Upon a Time je mezi nimi nejlépe hodnocené. Once Upon a Time je nejlépe hodnocená show pro ženy ve věku 20-49, co se tedy nových seriálů týče. A co mi přišlo hodně zajímavé, je na prvním místě v tom ohledu, že se na seriál dívají rodiče společně se svými dětmi. Tak, dnes jsme viděli čtrnáctý díl, říkali jste, že teď natáčíte dvacátý díl, brzy budete natáčet finále... Co na seriálu byla zatím největší výzva?
Adam Horowitz: Myslím, že všechno zatím byla neuvěřitelná výzva!
Edward Kitsis: To je pokaždý, když máte show, která obsahuje trpaslíky, víly a herce-děti. Ale je to výzva, i když to píšem. Naštěstí to nemusíme dělat sami, máme skvělý štáb a ti jsou tu dneska s námi. Měli byste se postavit! Scenáristi Ztracených! Teda... Ztracených. Once Upon a Time. *jmenují scenáristy, není Adamovi moc rozumět a myslím, že bych ty jména stejně zvorala* A každý týden je to výzva, protože spojujete dva světy a snažíte se je propojit a snažíte se, aby příběh šel kupředu co nejzajímavěji to jde.
Moderátor: Vraťme se k procesu obsazování rolí, což se dělo asi tak před rokem. Kdo byl první volbou a co se nepovedlo?
Edward Kitsis: To už je dlouhá doba!
Adam Horowitz: To je před rokem! No, co pro nás při obsazování bylo úžasné je to, že všichni ti, které tu vidíte na jevišti jsou těmi postavami.
Edward Kitsis: Víte co, oni ten příběh vyzdvihují. Všichni co jsou tady na jevišti. A my to přivádíme k životu. A častokrát se stává, že když někomu pošlete svůj scénář, dostanete hodně odmítnutí, nebo tak. My jsme měli štěstí, že každý za kým jsme šli nám řekl "Ano.". Takže všichni na tomto pódiu byli naší první volbou. Takže mít seriál s lidmi, pro které jste to napsali je pro nás naprosto fantastické, je to jako sen.
Moderátor: Chtěl bych mluvit o jedné z nejživějších postav, které v seriálu jsou - Rampelník, kterého hraje Robert. Roberte, na co myslíš, když tu postavu hraješ? Z čeho je postavená?
Robert Carlyle: Je ve skutečnosti založený na třech rozdílných věcech. První z nich je práce s maskami, kterou jsme dělali na divadelní škole - hodně, hodně dávno - obléknete masku a všechno se změní. Takže to byl první krok. Druhý krok byla italská Commedia dell'arte (proty z vás, co neví, nechť vám WIKI poví). Commedia dell´arte je velmi ohromná italská divadelní záležitost. Takže jsem věděl, jak vypadá a jak se pohybuje, a pak jsem potřeboval najít hlas, protože jsem si říkal, že tenhle hlas na to stačit nebude. A nakonec to byl můj syn, můj šestiletý syn. Já jsem ho prostě najednou slyšel, protože běhá po domě a dělá "Badabadýdabaptydý" (zvýšil hlas, na hodně podobný Rampelníkově hlasu). To je on. To je on. Takže jsem dal všechny tyhle věci dohromady.
Moderátor: A co vy ostatní, jaké to pro vás je, natáčet s Rampelníkem? Je to znepokojující, strašidelné, nebo máte chuť se začít smát?
Ginnifer Goodwin: Je to těžké, protože Bobbyho tak hrozně milujeme. Takže já si před začátkem natáčení musím říkat, že se ho bojím. Protože je to docela těžké. Promiň, ale je to těžké se tě bát. Protože jsi tak milý a úžasný.
Moderátor: Jak už nám Henry hodněkrát řekl, "Nikdo nesmí odejít ze Storybrooke, nebo se stanou špatné věci." Takže každé auto, které pojede ze Storybrooke se prostě vybourá, nebo...?
Edward Kitsis: No, pokud zrovna nebudou rodit. (smích)
Jennifer Morrison: Obchod s auty je ve Storybrooke vážně zaneprázdněn.
Adam Horowitz: Myslím, že každý tam byl prokletý k životu v tomto městě. A co to znamená a jak je to ovlivňuje, to ještě prozkoumáme.
Moderátor: A vidím na obzoru hodně složitostí. Například John Carlo Esposito, který hraje v seriálu Sidneyho - kouzelné zrcadlo - si právě zamluvil pilot na jiné stanici, takže pokud to pro něj vyjde, musíte Sidneyho dostat ze Storybrooke!
Adam Horowitz: No, bude nás čekat hodně práce s rozvrhem.
Edward Kitsis: Jo, no, uvidíte, že Sidney má určitý plán - v téhle sérii. Myslím, že hodně herců bude dělat zároveň s Once spoustu jiných projektů, ale to nic neznamená. Víte, ve Ztracených měl Nestor taky svou show a přišel a řekl Jackovi jeho osud kdykoliv, kdy jsme ho potřebovali, takže... Tohle se stává, takže pro nás je to spíš noční můra co se rozvrhů týče, než cokoliv jiného.
Moderátor: A čas se ve Storybrooke zastavil, dokud se tam neobjevila Emma. A Henry tedy očividně stárl, protože Regina zmiňovala, že ho vypiplala od plenek. Je součástí kletby, že si toho nikdo nevšiml?
Adam Horowitz: Jo, a začalo se to měnit, když přijela Emma. Když přijela, čas se zase rozeběhl, lidé si začali uvědomovat, že se něco děje, takže se prokletý svět tak nějak změnil.
Moderátor: Lidé v tomhle možná trochu předbíhají událostem, protože seriál právě začal - ale ta kletba a zrušení kletby - určitě je tu něco jako formule, která kletbu ukončí. Začnete vypouštět malé kousíčky a nápovědy v první sérii?
Edward Kitsis: No, možná, že už jsme začali! Jo. Přeberte si to. O tomhle se dneska můžeme bavit. Říkejte mi, že nepohybujeme příběh kupředu. To vám ukážem.
Moderátor: Jennifer, připomeň nám, kde se teď Emma nachází ve fázi uvěření malému Henrymu.
Jennifer Morrison: Na bodu mrazu. No, bylo zábavné jí hrát tak, jak by každý z nás asi reagoval. Vážně je to jako kdyby k vám teď někdo přišel a řekl: "Jo a mimochodem, tohle je Sněhurka, tohle je princ Krasoň." a ty na to: "Jo, jasně že jo," (sarkasticky) Takže protože je to dítě a protože měl vždycky tak nějak problémy, víte, problémový život, tak si říkám, že to dělá proto, aby své problémy touhle cestou vyřešil. Ale zatím se neobjevilo nic, co by Emmě mohlo dokázat, že tahle šílená teorie by mohla být možná.
Moderátor: A myslíš, že ji čeká nějaký "AHA!" moment, nebo něco jako "Do Disney zvolající moment"?
Jennifer Morrison: Měli byste vidět to klení v našich scénářích!
Ginnifer Goodwin: To je pravda, to je pravda.
Edward Kitsis: Naše scénáře nejsou G-rated.
Jennifer Morrison: Ne, to nejsou. Taky v těch scénářích přicházejí na různé variace klení, vážně bych si přála, abychom o tom mohli mluvit, ale nemůžem. Ale k otázce, myslím, že to je na nic (ukazuje na Edwarda a Adama). Už takle si prochází hodně věcmi a v dílech, které budou po tomhle díle si začně myslet, že se něco děje. Nemyslím si, že to bude "Ach, on je pohádkový svět, ve kterém jsou pohádkové postavy skutečné," ale myslím, že si začne uvědomovat, že něco se děje.
Moderátor: Emma se líbala s Grahamem, než... ehm... A když se políbili, uvědomil si, že byl Myslivcem.
Jennifer Morrison: Jo, možná bych měla chdoit po městě a všechny líbat.
Moderátor: Tam přesně směřuju, protože... Mary se s Davidem políbili a víte co... byla to hezká pusa, ale nebylo to jako když se Sawyer a Juliet drží za ruce. Proč to?
Ginnifer Goodwin: Myslím, že na tom budeme muset zapracovat.
Josh Dallas: Jo!
Ginnifer Goodwin: Já jsem měla úplně tu stejnou otázku. Stejně jako ty (na Joshe). A šli jsme za tvůrci a oni nám vysvětlili, co zlomí tu kletbu, což teda vážně nikomu neřeknu. Ale když mi to řekli, cítila jsem se jako blbeček, protože... to dává krásný smysl!
Adam Horowitz: Vlastně, když se vrátíte do pilotu, náš dobrý přítel Rampelník vám řekne, že je tu zachránce, který se teprve narodí a že se na její osmadvacáté narozeniny vrátí a finální bitva vypukne. A naneštěstí pro tyhle dva, oni těmi zachránci nejsou.
Edward Kitsis: Oni jen museli toho zachránce vytvořit.
Ginnifer Goodwin: Nemáte zač.
Adam Horowitz: Takže se můžou líbat, jak chtěj,...
Moderátor: Takže to skončí tak, že si Emma otevře líbací stánek.
Edward Kitsis: Ano. Na den horníků budou mít líbací stánek s Emmou.
Adam Horowitz: Pokud to finále nenazvem "Líbací stánek",...
Moderátor: Lano, moje první otázka na tebe není ani tak otázka, je to spíš jen: Zatraceně, to tvoje oblečení v roli zlé královny!
Lana Parrilla: (mumlá a Cenicienta nerozumí, kdyby někdo věděl, uděláte mi radost)
Moderátor: Pomohlo ti to nějak v hraní královny?
Lana Parrilla: Vytvořilo to asi 60%, ano. Hned co si to obléknu tak,... Víteco, já nemůžu dýchat, když to mám na sobě, ale vážně mi to pomáhá k zahrání téhle postavy. Pomáhá mi to už od začátku. A ty kostýmy jsou čím dál tím víc rozpracované. A velké. Větší a větší. Vždycky si říkám: "Nepamatuju si, že by byl můj zadek tak obrovský!" A teď? Dobře. Větší, všude.
Moderátor: Určitě je to hodně zábavná postava k zahrání. Co děláš, aby sis užívala i Reginu? Protože ona je zlá, to ano, ale nedokáže se chovat jako úplná čarodějnice k malému Henrymu.
Lana Parrilla: Ne, to ne. Už od začátku jsem si hodně uvědomovala její lásku k malému Henrymu. A to mi hodně pomáhalo. A ta hrozba v podobě Emmy... Nenávist k Mary Margaret. A ta hravost s panem Goldem. Takže Regina je skvělá postava. A Královna je prostě tak... Výrazná a ohromná. A skoro lítáte. Vždycky se cítím, jako kdybych lítala, když jí hraju.
Moderátor: Moc se mi líbila ve starších flashbacích, kde ještě nebyla oficiálně zlá, protože na sobě měla světlejší barvy a já si říkal: "Komu to nalháváš?". Teď přichází na řadu několik otázek z naší stránky a máme tu dotaz, jestli se někdy dozvíme, jak to bylo mezi Reginou a Henrym, než se rozhodl, že ona je Zlá Královna.
Lana Parrilla: To je otázka pro Eddieho a Adama.
Edward Kitsis: Víte, myslím, že na tohle už jsme měli pohled od Archieho, protože... Ti dva měli očividně nějaké problémy, protože ona je velmi striktní a čím víc ho ona milovala, tím víc se on od ní odtahoval.
Adam Horowitz: Ale jaký ten vztah je a jaký by mohl být, to ještě v této sérii poodhalíme.
Moderátor: Půjdeme od toho zlého k tomu okouzlujícímu. Joshi, nejprve daruj tady dámám v publiku ten úsměv, který se jim tak líbí. (Josh se usměje) Řekni nám o tom, co se děje s Kathryn - bude to pro Mary Margaret a Davida velká překážka?
Josh Dallas: Určitě, určitě. David se cítí velmi provinile za její zmizení a je to pro Mary a Davida určitě překážka. Ale jejich láska a jejich velmi silná vzájemná přitažlivost je bude k sobě vždycky přitahovat.
Moderátor: Ta věc s Kathryn vydrží několik dílů, pak se vyřeší a čeká nás další překážka. Můžeš nám napovědět, co bude další překážka?
Josh Dallas: To nevím, myslím, že to je další otázka támhle pro chalpce. (Adama a Eddieho)
Ginnifer Goodwin: My toho nemůžeme moc říct.
Jennifer Morrison: Jo, vyhodili by nás.
Josh Dallas: No, povahou té kletby je, že nikdo nedostane svůj šťastný konec, takže... Sága pokračuje.
Moderátor: Ginnifer, bylo pro tebe nějak zastrašující, že tě obsadili jako Sněhurku?
Ginnifer Goodwin: Sněhurka je ve skutečnosti moje nejoblíbenější pohádková postava. A před pár lety jsem dokonce byla i Sněhurka na Halloweena.
Jennifer Morrison: Já jsem ten samý rok byla ???. Což je úplně mimo téma, ale...
Ginnifer Goodwin: Nepovídej! No, tohle je trochu poznámka mimo, ale já a mmoje malá sestra jsme si plánovaly kostýmy na Halloween a já jí řekla: "Víš, můj největší sen je být princeznou od Disneyho. A myslím si, že pokud někdy do téhle role budu obsazená, tak se za ní nemůžu převlíknout na Halloween, protože by to bylo tak domýšlivé!" Takže jsem ráda, že už jsem to udělala dřív. A musím říct, že i když nám scénář představil tyhle ikonické postavy, ukazoval nám ty postavy "za scénou" a ukazovali nám jejich chyby, takže to pro nás nebylo moc zastrašující, protože my jsme neměli napodobovat jiné herce v těchto postavách, ani jsme se nesnažili přivést animace od Disneyho k životu. Spíše mi připadá, že ty příběhy zdůvodňujeme. Jako "Ach, chápu, Disney Sněhurka je založená na opravdové Sněhurce." A my jen doufáme, že si všichni myslí, že tohle je pravá Sněhurka. A už jen to, že jsme začali s chybami princezny Sněhurky už v pilotu mě hodně osvobodilo - cítila jsem se, že můžu být volně kreativní.
Moderátorka: A musíme říct, že to je taky drsňačka.
Ginnifer Goodwin: To jo! Ona se natáhne po meči? Když jsem četla ten scénář a byla jsem asi na desáté stránce a ona se tam natáhne po meči, tak říkám: "Beru to!". Ne, já jsem to řekla už předtím.
Moderátor: Raphael Sbarge, který hraje Archieho Hoppera... Slyšel jsem, že v několika příštích dílech bude u tebe v křesle sedět několik pacientů. Řekni nám o pár z nich.
Raphael Sbarge: No, můžu říct jen to, co mi bylo dovoleno. No, samozřejmě, nejvíc pracoval s Henrym a snažil se mu pomoct. Ale máme pár nových pacientů - prince Krasoně a pak... pana Golda.
Adam Horowitz: Má problémy a rád by je vyřešil.
Edward Kitsis: Má hodně problémů, nevím, o čem to posezení bude.
Moderátor: A co přivede Davida k doktorovi?
Josh Dallas: David má problémy! Chci tím říct, vždyť byl v komatu po celých 28 let! Pak se probudí, nemá ani ponětí co se děje a kdo jsou všichni ti lidé kolem a najednou je tam u něj žena a říká: "Já jsem tvá žena, dříve jsi mě miloval," a snaží se na to přijít. Snaží se přijít na to, proč jí nemiluje tak, jak jí dřív miloval a nebo jak by jí měl milovat. A vyrovnává se se svými city k Mary Margaret a proč jí miluje tak moc, jak by měl milovat Kathryn. On má věci, na kterých by měl zapracovat.
Raphael Sbarge: A z pohledu doktora, Archie má několik věcí zabezpečených.
Moderátor: Raphaeli, říkal jsi mi v zákulisí, že znovu uvidíme Jiminyho.
Raphael Sbarge: Jo, Jiminy se tak nějak zaplete do těchto příběhů, což je vážně zábavné. Víme, jak se stal cvrčkem, ale teď se objeví na scéně jeho cvrčkovitost.
Edward Kitsis: Můžeme říct, že Jiminy Cricket povede jistý zákrok, jen ještě nemůžeme říct na kom.
Moderátor: Roberte, když mluvíme o problémech pana Golda, co pro něj bylo největším problémem - to co se stalo s jeho synem, nebo to, co se stalo s Belle?
Robert Carlyle: Co tím chcete říct, problémy pana Golda? (smích) No, je jasné, že Gold toho má hodně na srdci. Ale jde k Raphaelovi protože,... No, myslím, že v podstatě proto, že nemá kohokoliv jiného, s kým by si promluvil. Ve městě není nikdo, s kým by mohl mluvit. A na konci té scény je rozkošná věta, kdy Gold řekne "I like the image". Nemůže mu samozřejmě nic moc říct, protože by mohl Archie být ve vážném nebezpečí.
Moderátor: Roberte, ty a Lana jste před několika týdny měli skvělou scénu - "Řekni mi tvoje jméno" - "Rampelník".
Lana Parrilla: "Oh yeah!"
Moderátor: Uvidíme teď více scén mezi nimi s naprostou upřímností? Teď když oba ukázali své karty?
Lana Parrilla: Ano!
Moderátor: A když byste to řekli více slovy?
Edward Kitsis: Myslím, že spolu od teď budou mluvit otevřeně pořád. A otázka, na kterou bych se já zeptal by byla spíš: Jaké budou jejich plány?
Moderátor: Chtěl jsem se zeptat na plán Augusta, nového Cizince ve městě. Má starý psací stroj, dělá bůhvíco s Henryho knížkou. Jakou rychlostí zjistíme, jaký je jeho plán?
Adam Horowitz: Ještě než se dostaneme k finále, budeme už vědět kdo to je, co má v plánu, proč to dělá a jak to chce udělat. Takže to zjistíme velmi brzo.
Moderátor: Na internetu koluje spousta teorií, kým by mohl být, ale mohli byste alespoň vyřadit teorii, že je to dospělý Henry?
... chvíle zaraženého ticha ...
Edward Kitsis: Wow, to není špatné.
Jennifer Morrison: Proč vás tohle nenapadlo?
Ginnifer Goodwin: Myslím, že jsi to právě vyřadila.
Edward Kitsis: (hraně) Jo, je Henry. Z budoucnosti. (na Adama) Můžeme přetočit pár záběrů?
Adam Horowitz: Já řeknu jednu věc: Na internetu koluje spousta teorií - a jedna z nich je správná.
Moderátor: A co Henryho otec? To máte naplánované až na později?
Adam Horowitz: Jo, nad tím už jsme přemýšleli. (smích) Notak, to po nás chceš, abychom prozradili úplně všechno?
Moderátor: Ne, to ne.
Moderátor: Když mluvíme o zvídavých dotazech: Ginnifer, co udělala Sněhurka, že tolik naštvala Zlou Královnu?
Ginnifer Goodwin: To se dozvíme ještě v této sérii.
Lana Parrilla: Ano, to se dozvíme.
Moderátor: Stojí to za to?
Ginnifer Goodwin: Stojí. A myslím, že co je na tom tak nádherné je to, jak je to komplikované. Není to černobílé a přináší to vážně ohromnou temnotu do vztahu mezi Sněhurkou a Zlou Královnou. Čeká nás to už brzo.
Moderátor: Eddie a Adame, vytvořili jste pohádkovou minulost, pohádkový svět a v tom skáčete dopředu, dozadu. Co bude další, co odhalíme v pohádkovém světě?
Edward Kitsis: Myslím, že jsme Sněhurku nechali doma u trpaslíků a právě vypila lektvar, takže neví, kdo je princ Krasoň. Takže teď se podíváme, jak to bude pokračovat. Protože jak nám Rampelník často připomíná, "Každé kouzlo má svou cenu", takže... Vypít lektvar a zapomenout tak na lásku svého života vyžaduje cenu.
Moderátor: Rumpy tenhle citát miluje: "Vždycky je tu cena."
Adam Horowitz: A pak nás čeká to, o čem jsme hodněkrát mluvili, což je - proč se tyhle dvě nemají rády?
Moderátor: (na producenta) Mohl bys nám vysvětlit jak funguje práce před zelenou scénou?
Producent (omlouvám se, ale vypadlo mi jeho jméno a googlu očividně taky): Je to velká místnost, asi jako tahle a má všechny stěny zelené. A má zelenou podlahu a po celém dni v práci, kdy pracujete v téhle zelené místnosti, uvidíte oranžovou, protože to je protiklad modré. Takže jdete do postele, zavřete oči a vidíte oranžovou. Ale dovoluje nám to udělat spoustu věcí. Jako například ten díl, který jste dnes viděli (1x14 - Dreamy), ve scéně kde byli Astrid a Grumpy v místnosti a ten pytel vílího prášku se dostal nahoru... A to bylo jen asi osm dřevěných prken, které stály uprostřed zelené scény. A všechno ostatní bylo virtuální. Takže to je jedna z komplexnějších věcí, co děláme a jinak bychom nemohli dělat to, co děláme.
Moderátor: A herci, co hodně natáčí před zeleným plátnem: Máte nějaké anekdoty z natáčení?
Lana Parrilla: No, pro mě to nejprve bylo extrémně disorientační. Protože já jsem před zeleným plátnem nikdy předtím nenatáčela, ale připadalo mi to, jakobych se musela rychle vrátit do mého dětství, k mé dětské představivosti a vytvořit si stěny - a tím myslím je vážně vytvořit, protože tam nebylo čeho se držet. Jako například v královnině ložnici, tam je jen židle a stůl se svícnem. A to je všechno, takže vážně musíte využívat vaší představivost. A pak se cítíte tak nějak... No, nikdy nevidím oranžovou, když jdu domů. Ale potřebujete hodně, hodně vzduchu. Je to tam vážně klaustrofobické.
Moderátor: A dostáváte občas instrukce? Jako tam nemůžeš jít, tam nemůžeš jít.
Lana Parrilla: Jo,...
Producent: Procházejí stěnami. Velmi často.
Raphael Sbarge: Ale je to úžasné, protože vždycky tam je někdo v rohu, kdo má ten skutečný obraz té místnosti. Takže se tam můžete jít podívat a říct: "Ach, wow, tak tohle to je." Tým vizuálních efektů je neuvěřitelný. To co oni dokážou. Trvá to osm, nebo devět dní. Osm nebo devět dní! A v takovéhle kvalitě. Neuvěřitelné.
Moderátor: A tvůrci, nemáte dost těch CGI efektů? Protože jich je hodně v první sérii a pokud bude druhá série - a přiznejme si to, ona bude,....
Edward Kitsis: Jen, pokud lidé budou sledovat dál.
Moderátor: Nebude druhá série v tomhle odlišná?
Adam Horowitz: Myslím, že všechno je.. Víte,... Myslím, že každý, kdo je do našeho seriálu zapojený se snaží zlepšovat a snaží se z toho udělat ještě lepší záležitost, takže... doufáme, že budeme zvyšovat laťku.
Edward Kitsis: Občas jsou naše ambice větší, než je stav technologií, ale nebudeme naše ambice snižovat a budeme se snažit vylepšit technologii.
Moderátor: Teď bych rád mluvil o novinkách v obsazení. Lano, budeš mít Barbaru Hershey jako Zlou matku...
Lana Parrilla: Ano. Je to taková čest. Jsme ohromně šťastní, že se k nám připojila.
Moderátor: Je pěkné je spolu vidět? Vycházejí spolu?
Lana Parrilla: Mmm. Moc ne. Řekla jsem jí: "Mohli bysme mít jednu pěknou scénu? Jen jednu!" Takže jsme takovou scénu udělaly. Jeden moment, kde vypadá jako moje nejlepší přítelkyně. A pak to skončí. Máme štěstí, že je s námi. Je to požehnání.
Moderátor: A je teď Pinokio ve městě? Je poštovní schránka, nebo tak něco?
Edward Kitsis: Stojí před Granny's.
Adam Horowitz: To je smutný osud.
Moderátor: A před několika týdny jste dokonce zmínili malou mořskou vílu. To je nejspíš něco, k čemu byste chtěli dojít? Jsou překážkou ty podvodní scény? Vím, že jste dělali scény pod vodou s Ginnifer a Joshem.
Edward Kitsis: Upřímně bychom moc rádi odvyprávěli příběh Malé Mořské Víly, Ariel.. Pro nás je to spíš materiál pro druhou sérii, máme totiž spoustu příběhů s těmi, které jsme už představili, které nejprve potřebují být odvyprávěny. Máme spoustu hraček v krabici, které ještě chceme vytáhnout.
Adam Horowitz: A rádi bychom přivedli na scénu Ariel a spoustu dalších princezen, které moje dcerka neustále připomíná.
Lana Parrilla: Mohla bych se tam v určitý moment přeměnit v Uršulu? Jen jednou. To bych milovala!
Robert Carlyle: To je dobrý nápad!
Ginnifer Goodwin: Mohla bych nebýt v epizodě zaměřené na Ariel? (napodobuje hlas Ariel) Pojď si se mnou zaplavat!
Adam Horowitz: Nemusí to být celé ve vodě.
Ginnifer Goodwin: Dobře.
Edward Kitsis: To je pravda.
Jennifer Morrison: Nezáleží na tom, jestli je to ve vodě. Beztak pořád prší.
Moderátor: Nojo, jak se k vám chová Vancouver? Co se počasí týče?
Jennifer Morrison: Je chladný a mokrý.
Edward Kitsis: Vancouver je tak nádherní. A naše obsazení je tak ohromně statečné. Naše obsazení stojí ve čtyři ráno uprostřed lesa, prší na ně, sněží na ně, a je tam rozzuřenej vlk. Já si upřímně myslel, že Jamieho ten vlk sežere v sedmém díle.
Adam Horowitz: Mluvíš o tisícovce lidí, kteří viděli oranžově.
Edward Kitsis: Takže ano, Vancouver je nádherný, a prší, a je to za určitých podmínek složité, ale je to nádherné město.
Jennifer Morrison: A ve skutečnosti, pokaždé, když točíme nějakou scénu, o které si myslíme, že jí budeme muset natočit ještě jednou, protože hrozně moc prší, moje vlasy mi lítají do obličeje a klepeme se zimou... Tak ta scéna dopadne nádherně. Dopadne to jako nejkrásnější scéna.
Edward Kitsis: Jo. V pilotu, ta scénka na Henryho hradě s Emmou - to bylo tsunami, a její vlasy lítaly všude možně.
Jennifer Morrison: Jako kdyby na mě mířily dva fény.
Edward Kitsis: A my všichni si říkali, že to je ztráta času a nakonec z toho byla nejlepší scéna, co jsme kdy natočili.
Ginnifer Goodwin: A nebo když začalo skutečně sněžit při otvírání Sněhurčini rakve. A teď ono vážně začalo sněžit, a... No, sklo na rakvi bylo dělané počítačově, takže jsme měli problém s tím, že jsem mrkala, když jsem měla být v bezvědomí.
Adam Horowitz: Ano, protože se nám na rakvi mlžilo sklo, tak jsme ho sebrali, že ho tam dáme později a ono nám do rakve začalo sněžit.
Edward Kitsis: A mimochodem, Ginny byla v těch lehoučkých šatech a ono na ní sněžilo. A já si pamatuju, jak jsme jí tam chtěli vložit a moc dobře jsem jí neznal, takže jsem si říkal: "Panebože, tohle je ta část, když se na mě otočí a začne s hvězdnými manéry." Teď bude říkat věci jako "Víš, kdo já jsem?" A tak jsem za ní šel a ona měla takový zvláštní výraz, tak jí říkám: "Jsi v pohodě?" a ona na mě: "Tohle je zatraceně úžasný!" (dobře, zatraceně=fucking)
Jennifer Morrison: Stálo to za to.
Josh Dallas: Díky bohu, že mám pořád kožené oblečení. Aspoň je mi teplo.
Ginnifer Goodwin: Jo, to máš! Máš pořád kožené oblečení.
Jennifer Morrison: Ten proces se obléknout na natáčení venku je neuvěřitelný. Máme takové lepkavé, teplé věci -
Ginnifer Goodwin: Jak se jim říká?
Josh Dallas: HotShots
Jennifer Morrison: Hot Shots. (Pak Jennifer ukazuje, kam všude si je musí nalepit. Skoro všude =D) Ale, víte co. Je v tom teplo.
Moderátor: No, Jennifer, provokovali nás s nádherným šerifem po pár epizod, pak ho od tebe odtrhli, i od starostky Reginy, která si pravdopodobně svou hračku užívala.
Lana Parrilla: To jo. A žádná náhrada. Ve Storybrooke začíná být osamělo.
Moderátor: To se mi na tom líbilo, že ho dali k Regině. Ukázalo to, že má potřeby, jako každý jiný.
Edward Kitsis: Řekl bych, že Regina má hodně potřeb.
Lana Parrilla: (dívá se do publika) Máme pár dobrovolníků.
Edward Kitsis: Víte, Jamiemu Dornanovi sice rozdrtili srdce ve Storybrooke, ale v pohádkové minulosti je stále velmi naživu. Takže kdo ví? Já bych sledoval dál.
Moderátor: Další otázky jsou z oblasti módy. Mám tu pár otázek. Liza chce vědět, Jennifer, uvidíme někdy Emmu v šatech? Možná na bále ve Storybrooke?
Ginnifer Goodwin: Měla jsi na sobě vůbec nějaké šaty?
Jennifer Morrison: Jednou, v pilotu, když jsem se oblékala jako někdo jiný.
Ginnifer Goodwin: Jo. To bylo sexy.
Moderátor: Nějaké kožená-bunda-šaty?
Josh Dallas: Kožené šaty.
Jennifer Morrison: Nojo, kožené šaty.
Josh Dallas: Jako její tatínek, možná jako její tatínek!
Jennifer Morrison: Červené kožené šaty?
Josh Dallas: Jo!
Jennifer Morrison: Modré kožené šaty?
Josh Dallas: Jo!
Jennifer Morrison: Hnědé kožené šaty?
Josh Dallas: Jo!
Jennifer Morrison: No, nevím. Není to moc holka na šaty. Ale víte co, v této sérii jí tolik věcí přeměňuje, protože cítí emoce, které předtím necítila, protože byla celý život tak uzavřená. Tolik se toho v jejím životě mění, teď, když má Henryho zpátky ve svém životě a když má poprvé ve svém životě nějakou kamarádku a poprvé v životě se cítila zranitelná. Takže, doufejme, že pokud dostaneme druhou sérii a pokud budou věci pokračovat, doufám, že i uvidíte její emocionální změny, které mají vliv na to, jak se oblíká.
Moderátor: A Ginnifer, otázka na tebe: Líbí se ti styl Mary Margaret?
Ginnifer Goodwin: Líbí! Moc se mi líbí! Zkoušeli jsme na ní něco nadčasového a taky jsme chtěli, aby měla smysl pro vkus, protože by to znamenalo, že má smysl pro sebe samou. A to odděluje Mary Margaret od Sněhurky. I tak se mi její oblečení moc líbí a užívám si ho.
Moderátor: A Roberte, ty se z tohoto tématu nevyvlíkneš. Otázka na tebe: Jak se jmenuje lak na nehty, který má Rampelník?
Robert Carlyle: To jsou moje nehty. Přirozené. (smích) Nevím, ony ty nehty přicházejí už udělané. Ale myslím, že jsou takové zelenohnědé.
Edward Kitsis: Věřím, že se tomu říká Zlomená Duše.
Moderátor: Roberte, jak dlouho trvá celý ten proces? Kůže, make up,...?
Robert Carlyle: Ten makeup sám o sobě trvá dvě hodiny. Udělat. A pak trvá dvě hodiny ho sundat. V noci. Což je jako osina v zadku. Ale nejdivnější na tom je - víte jak dlouho mi trvá nazout ty boty? Dvacet minut.
Jennifer Morrison: Jednou si na zkoušce začal sundávat masku a házel jí na mě. To bylo vážně znepokojující.
Robert Carlyle: Chtěla jí prodat na e-bayi.
Jennifer Morrison: Jsem mu akorát říkala: "Vím, že to není opravdová kůže, vím to, vím to, ale je to vážně nechutné!"
Moderátor: Kdybyste mohli hrát kohokoliv jiného, koho byste hráli?
Jennifer Morrison: To je zajímavá otázka. Asi řeknu Prince Krasoně.
Moderátor: Protože má styl?
Jennifer Morrison: Ne, protože chci jít bojovat, s mečem a jezdit na koni!
Ginnifer Goodwin: Vy jste dneska jako dvojčata (protože mají oba oblek)
Josh Dallas: To jsme. No, já bych si rád zahrál Jacka. Z Jacka a kouzelné fazole.
Jennifer Morrison: Ten ale v seriálu není.
Josh Dallas: Já vím. Jo vy myslíte v seriálu!
Ginnifer Goodwin: Já taky měla připraveného někoho, kdo tam ještě nebyl!
Moderátor: Někdo, kdo už tam je.
Josh Dallas: Rampelník. Stoprocentně.
Ginnifer Goodwin: Henry. Chodila bych do práce a vypadala bych jako já.
Raphael Sbarge: Zlá Královna.
Lana Parrilla: Takhle bysme měli natočit nějaký díl.
Moderátor: Co zpívající díl? Umíte zpívat?
Jennifer Morrison: Všichni zpíváme.
Edward Kitsis: Všichni zpívají nádherně!
Jennifer Morrison: Josh zpívá na jevišti! Rumor has it...
Josh Dallas: Teď ne.
Edward Kitsis: Ve třetí sérii.
Moderátor: Otázky od diváků.
Otázka: Co jste si mysleli, když vás poprvé zavolali na zkoušku? Co jste si říkali o konceptu a jak těžké to bylo hrát dvě postavy?
Edward Kitsis: Jak se vám líbí hrát dvě postavy?
Josh Dallas: Je to úžasné. Je to potěšení a už vůbec v televizi. To co kluci napsali - v životě jsem nic podobného nečetl. A je ohromným potěšením přijít a hrát dvě rozdílné postavy. Pro mě třeba je to tak, že David a Charming jsou jedna a tatáž postava, jen mají oba jiné zkušenosti. Je to zábava a já rád hraju oba dva. I díky těm důvodům, jak jsou jiní.
Moderátor: Ginnifer, stejná otázka pro tebe. Protože Sněhurka je taková drsňačka, zatímco Mary Margaret je hodně reservovaná.
Ginnifer Goodwin: Jo, Mary Margaret je něco jako "Co se mohlo pokazit u Sněhurky se pokazilo". Víte, Mary Margaret si do vlastní cesty vkládá překážky, narozdíl od Sněhurky. Myslím, že Sněhurka za všechno přebírá zodpovědnost. A je to úžasná příležitost, myslím, že už nikdy podobnou příležitost nebudu mít.
Otázka z publika: Je to založené spíše na Disneyovských pohádkách, nebo na knížkách?
Adam Horowitz: My jsme tenhle nápad už měli po nějakou dobu a musím říct, že je to spíš náš pohled na tyhle příběhy. A snažíme se to vyprávět vlastním způsobem, který je vlastní našemu pohledu na svět.
Otázka z publika: Děláte úžasnou práci s tím, že vezmete klasický příběh a uděláte z něho něco nového. Můžete nám říct, jak to děláte, že je všechny dáte dohromady?
Edward Kitsis: My jsme nikdy ty pohádky nechtěli jen převypravovat. My jsme chtěli vidět, proč je Rejpal Rejpal. Proč nesnáší Zlá Královna Sněhurku? Proto jsme naprosto uvědoměle otevřeli pilot happyendem, protože jsme chtěli, aby diváci věděli, že tohle je potom, co už všichni známe.
Adam Horowitz: Proto jsme začali tak ikonickou scénou - Sněhurka v rakvi a princ Krasoň jí probouzí polibkem, protože jsme chtěli, aby všichni věděli, že chceme ukázat, co se mohlo dít potom. A u čeho jsme se hodně bavili bylo mixování těch pohádek dohromady, jako například - Karkulka a Sněhurka, mají spolu nějaký vztah a ten chceme blíže prozkoumat.
Otázka: Pokud nikdo nestárl (po 28 let), jak je možné, že Henry, kterého se Emma vzdala jako dítěte, je teď desetiletý chlapec?
Adam Horowitz: Nikdo nestárl - nikdo, kdo byl zasáhnutý kletbou - kromě Henryho, který byl adoptovaný jako dítě a vyrostl v tomhle prokletém prostředí.
Edward Kitsis: A stalo se to, že když dostal tu knížku, začal si uvědomovat, že všechny ty děti jsou pořád stejné, že všichni jsou stejní. A toho tak nějak probralo. Víte, když vám jsou čtyři, každý vypadá stejně. Když je vám pět, každý vypadá stejně. Ale teď už je starší a má tu knížku, takže to pro něj bylo jako: "Počkejte! Musím ukrást kreditní kartu, utéct za svou pravou mámou, přivést jí sem a donutit jí, aby zlomila tu kletbu," což jsme si určitě v určitém období mysleli všichni. (smích)
Lana Parrilla: Rozhodně tu část s krádeží karty.
Otázka: Takže když jdete po ulici, nebo jste třeba v obchodě, začínáte už vidět pohádkové postavy?
Edward Kitsis: Teď už ano.
Lana Parrilla: Všichni jste pohádkové postavy. Jen to nevíte.
Jennifer Morrison: Já nevím. Myslím, že ta show změnila, jak vidím svět den co den. Vyzdvihává to ten nápad naděje a víry v tom smyslu, ve kterém o víře a naději každý den nemyslíme. A protože teď nad tím každý den přemýšlím, protože je to moje práce, nevidím sice v lidech pohádkové postavy, ale vidím v jejich životech ty krátké okamžiky. A přemýšlím o svém životě jinak, o svých rozhodnutích, o svých vztazích. Myslím, že to mluví za to, co Eddie a Adam dokázali jako tvůrci, a co naši scenáristi dokázali. Protože tam je psychologický podtext, politický podtext a myslím, že to ovlivnilo můj pohled na svět.
Moderátor: Jako Rejpal, vždycky jsme ho brali jako Rejpala, ale kdo věděl, že se mu tolik věcí honilo hlavou.
Jennifer Morrison: Je to jako když jdete do Starbucks a barman je vážně špatně naladěný a vy si řeknete: "Hej!"
Moderátor: On se právě dostal ze svého vejce!
Jennifer Morrison: Musí prodat spoustu svíček.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Team AliceJasper Team AliceJasper | Web | 5. března 2012 v 9:34 | Reagovat

nemohly byste to tu prosím přeložit??? :) děkuji :D

2 Ilorin Ilorin | Web | 5. března 2012 v 15:44 | Reagovat

Wow! Skvělý překlad (ty musíš mít z Aj jedničku nejmíň 5krát podtrženou). Ta konference (či co to vlastně bylo) je taky úžasné. Je skvělé, jak nastane ta pauza o budoucím Hanrym :-D.
Jinak máš asi kolem 20 minuty, že si nevěděla, za koho šla Jenny na Halloween. Já to teda taky nevím, ale slyšela jsem tam něco na způsob zkrácení Cimbrella (nebo jak se to píše). Tak možná.

3 Team AliceJasper Team AliceJasper | 5. března 2012 v 18:18 | Reagovat

Bombový takhle jsem si ten překlad představovvala seš borec :D nejlepší :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama